Få hjælp hvis din identitet bliver misbrugt

Vi lever i høj grad vores liv på nettet, og de sociale medier som Facebook, Snapchat og Twitter er en stor del af vores - ikke mindst børn og unges - hverdag.

Desværre oplever flere og flere, at deres personlige oplysninger og identitet bliver misbrugt. Enten ved at man pludselig modtager regninger på ting, som man ikke har købt, eller ved at ens digitale identitet bliver misbrugt på de sociale medier i form af fx falske profiler og uønsket spredning af billeder.

Tryg ID hjælper dig, hvis din identitet bliver misbrugt. Både hvis du oplever økonomisk misbrug, men som noget nyt også, hvis du oplever, at din digitale identitet bliver misbrugt fx på de sociale medier.

Tryg ID- hjælp ved økonomisk misbrug

Tryg ID - hjælp ved misbrug på sociale medier

Sådan anvender du Tryg ID

Vi sidder klar til at rådgive og hjælpe dig på telefon 44 20 45 20.
Det er vigtigt, at du kontakter os hurtigst muligt, hvis du har mistanke om, at dine personlige oplysninger bliver misbrugt. Du kan også blot ringe og få rådgivning.

Hvem kan bruge Tryg ID? 

Tryg ID er uden beregning og for alle kunder med en Indboforsikring hos Tjenestemændenes Forsikring.

Læs betingelserne for Tryg ID 

Læs gode råd til hvordan du undgår tyveri og misbrug af din identitet