Når du skal flytte, skal du huske at give besked til både Folkeregistreret og Post Danmark


Som kunde hos TJM er du oprettet med dit cpr-nr. Derfor får vi besked fra Folkeregisteret, når du flytter, hvis du selv har meldt din flytning rigtigt. Det er vigtigt, at du samtidig husker at melde flytning til Post Danmark. Hvis du ikke melder flytning til Post Danmark, vil du ikke kunne modtage brev-post fra os.

Kun hvis du har adressebeskyttelse, skal du give os direkte besked om din nye adresse.
I alle andre situationer kan vi ikke rette adressen - det skal du selv sørge for.

Du kan læse mere om at skifte adresse hos borger.dk

Anmeld flytning til folkeregisteret

 
Du har pligt til at oplyse din nye adresse senest fem dage efter, du har skiftet bopæl. Glemmer du at give din nye kommune besked i tide, kan du risikere at få en bøde.

Fra 1. december 2012 skal du melde flytning digitalt. Hvis du ikke har mulighed for at betjene dig selv på nettet, kan du få hjælp i kommunens borgerservice eller på biblioteket.
Meld flytning til folkeregistret hos borger.dk

Hvis du ændrer din adresse for en kortere periode, og du har brug for at få eftersendt din post, skal du stadig melde adresseændring til folke-registret. Kravet gælder uanset hvor lang eller kort den midlertidige flytteperiode er.

Anmeld flytning til Post Danmark


Flyttemappen, man tidligere kunne få på posthuset, findes ikke mere. I stedet kan du nu gratis bestille et flyttekort til ændring af adresse. Læs mere om dine muligheder på Post Danmark eller log direkte på ePosthuset med din NemID.

Personoplysninger
Vi passer på dine personlige oplysninger.
Læs her om vores retningslinier for
behandling af personoplysninger.
Personoplysninger