Bolighotline
Plus Fordele

Få gode råd om din bolig gratis

Når du er boligejer, kan der dukke småskader og spørgsmål op hen ad vejen, det er rart at vende med fagfolk. Som kunde hos os kan du bruge Tryg Bolighotline - en direkte linje til rådgivning om skader og vedligeholdelse i hjemmet.

Sådan fungerer Tryg Bolighotline

Med en indboforsikring hos os har du Plus Fordele. En af dine fordele er, at du kan bruge Tryg Bolighotline og stille spørgsmål til fagfolk om skader og vedligeholdelse af dit hjem. Sådan kontakter du os:

Få svar på problemer som

  • "Der er kommet en revne i ydervæggen på vores hus"
  • "Der lugter af mug i vores entré"
  • "Der løber sod ned ad vores skorsten"
  • "HFI-relæet slår hele tiden fra"
  • "Vandmåleren kører rundt, selvom vi ikke bruger vand"

Du får hjælp af fagfolk

Bolighotlinens medarbejdere er fagpersoner med byggeteknisk baggrund. De er alle tilknyttet vores samarbejdspartner Sedgwick Leif Hansen A/S, som er et eksperthus med speciale i udbedring af skader.

Hav dit policenummer klar

Når du kontakter Bolighotlinen, er det en god idé at have dit policenummer fra din indboforsikring klar. Du finder det på Min side.

Log ind på Min side

Betingelser og fakta