Den stod på kaffe og kage og gode snakke, da adm. direktør i TJM Forsikring forleden besøgte ægteparret, Karl Emil og Laila Wigh, og fejrede Karl Emils 50 års jubilæum i TJM Forsikring.
Nyhed

Farfar, far og søn - TJM Forsikring videreføres i slægten

En fredag i maj overraskede adm. direktør i TJM, Marie-Louise Rahbek, en meget loyal kunde med en buket blomster.

Farfar, far og søn, TJM Forsikring videreføres i slægten.

Da vores adm. direktør Marie-Louise Rahbek besøgte Karl Emil og Laila Wigh for at sige mange tak for deres mere end 50 år som kunder i TJM Forsikring, var det en både lære- og minderig dag.

En spændende samtale bevægede sig rundt om danmarkshistorien, damplokomotiver, Lailas arbejde som nådlerske og jernbanen, hvor både Karl Emils far og han selv har haft lang og tro tjeneste. Hvor Karl Emils første løn som lærling var hele 27 kr. om måneden. Og om hvordan Karl Emil og Laila mødte hinanden på Bakken for mere end 60 år siden og har holdt kærligt sammen lige siden. Og en samtale om, hvordan TJM Forsikring har spillet en nyttig rolle hele vejen i de 3 generationers liv.

Farfaren, født i 1916, var kunde hele sit liv, og sønnen på 53, ansat i Skattestyrelsen, er nu kunde på 30. år.

'I har været der for os i alle årene. Det var forsikringstillidsmand 'Ålborg-Kurt', der tegnede vores forsikringer dengang. Han var noget særligt, kendt af alle kollegaer ved banen og en spasmager. Vi har stadig vores egen forsikringstillidsmand, vi kan ringe til, når vi har brug for noget, og I er også altid søde og imødekommende på hovedkontoret,” lyder det fra Karl Emil.

”Jeg gav jer 5 stjerner på Trustpilot, fordi I er så gode, og jeg har tillid til jer,” understreger Karl Emil på 77 år og jonglerer rundt med sin mobiltelefon, som var han vokset op med denne.

Hans ur bipper flere gange under besøget, når der tikker en mail ind.

 Tillid, Nærvær og Kundetilfredshed

Marie-Louise Rahbek er meget taknemmelig for besøget og synes, at det er en stor glæde at høre om 3 generationer, der alle har været dedikerede til TJM Forsikring.

”Det siger mig også, hvor vigtigt det er, at vi holder godt fast i vores snart 90-årige tilbud om, at alle kunder har en personlig rådgiver i vores forsikringstillidskorps, og at vi hele tiden sørger for en høj service. Og så vil vi fortsat på bedste vis tage imod kundernes børn - næste generation – så TJM altid vil være Danmarks bedste forsikringsselskab for dem, som er medlemmer af vores faglige organisationer og deres børn. Tusind tak til Karl Emil og Laila Wigh for at et helt tilfældigt møde viste sig at være symbolet på alt det, vi står for: Tillid, Nærvær og Kundetilfredshed”.